2014-05-11

Myggspiral-hållare

För sjunde sommaren i rad så har vi som vanligt
dom omtyckta myggspiralerna till försäljning.
Myggspiraler i sig är ju bra och den praktiska ställningen
som medföljer är ju så himla genial.
Nu slipper Ni balansera spiralerna på kaffefat och ölburkar :-)

Håller samma pris som alla år
och nu har vi ett erbjudande:
Köp 5 Betala för 4 !!!!

Å Ni vet att man kan beställa dom och få dom hemskickade till sig.
Mot lite fraktkostnad.
Vid köp av 10st är det fraktfritt.
Hör av Er ifall Ni är intresserad.

2014-05-09

En gammal kamera

 Städade lite i gömmorna här i butiken för ett tag sen
och hittade den här gamla kameran.
Visst är den väl fin?
Nu har den hamnat på hyllan vid kassan.
Som dekor.... inte till försäljning.

2014-05-06

Calou Blinka Boots

 
Har alldeles nyss fått besked om att jag äntligen kommer
att få en liten leverans av Blinka Boots ifrån Calou.
Som jag har väntat på dom.....
Lite sent på säsongen för boots kanske men den som spar, han har.
Å det är ju inte sommar-skor-väder än....
Antagligen kommer dom endast i brunt.

Kommer att ringa Er som har satt Er på vänte-listan när
jag får hem dom. (troligen imorgon eller på torsdag)
Ni har förtur.
Sen är det först till kvarn som gäller.....


Ha det bäst!
KramKram

2014-05-05

Lite bilder från Vårmarknaden.....

 Måste bara få lägga ut några bilder från Vårmarknaden igen.
Vi hade ju besöka av såååå söta hästar!
Lilla-plutt-hästen charmade alla.
Barnen stod i kö om att få rida den.
 Som att rida på en större hund...........
Synd att den inte skulle palla 75kilo 46-åring......


 Åsså hade vi besök av en lite större häst.
Supersnäll och söt och gillade att gå runt och 
roa små söta barn.




 Lite mingelbild..........

 Micke och Charlotte från Diléns stod och grillade
sina egengjorda korvar till allas förtjusning.
Och Ewa (vår stammis) sålde fisk för kung och fosterland.
-Me Like you people!




2014-05-02

Calou Maja Svart

 Har lovat att lägga ut här när jag fått hem fler
Maja, svart ifrån Calou.
-Nypåfyllt lager!
Så, nu var det gjort.
Ha det bäst allihop!