2008-09-17

Blogg-Skolk

Jösses!
Men nu har jag Blogg-Skolkat länge.
Har varit mycke på sistone, har haft ganska många kökskunder
och eftersom det tar lite tid för mig att blogga har
bloggen fått stått i träda.
Men nu har jag äntligen fått till det (hoppas jag)
Är lite frusterad över att jag inte får hem några nya varor.
Ville inte beställa hem så mycket före Formex och nu är alla
leverantörer full i jobb efter Formex, så allt är försenat.
Åsså är jag jättesur på en leverantör som är urynklig på att
leverera i tid. -Beställde varor före midsommar som jag
fortfarande inte har fått.......
Men vad jag förstår ska det börja rassla till snart.
Varje gång det stannar en lastbil utanför butiken,
blir jag alldeles pirrig.
Häromdagen blev jag grundlurad.
En lastbil stannade utanför och in kommer en tysk chaffis
-som frågar efter vägen till ett hyvleri i närheten....... suck!
Kram-Kram

5 kommentarer:

Mobergskan sa...

Vad är det som går och går och aldrig kommer till dörren????
Jo det är Mobergskan!

Skämt och sido, jag känner igen den där pirrkänslan när man fick leverenser, var som lilla julafton varje gång!

Lyckliga du!

Kramizzar

Anonym sa...

...och jag som trodde att du hade gått vilse i skogen...eller på Formex (fniss). Som tur var det inte så. och den som väntar på något gott...
Man blir ju jättenyfiken på allt nytt som kommer. Måste nog kika in snart igen.
Här hemma är det bara lite höstdekoration och dåligt samvete att man inte kan ta vara på allt som naturen erbjuder just nu...

Hälsningar & Kramar //G.

hagagården sa...

HEJ
VAR TILL DIG IGÅR O KÖPTE DEN VACKRA SPEGELN SOM VI PRATADE OM.JAG ÄR SÅ NÖJD MED DEN
JAG KUNDE INTE MOTSTÅ JUL BOKEN NÄR JAG VAR TILL TANT ELVIRA, SÅ NU HAR JAG DEN,LITE ÖVERREKLAMERAD KANSKE!
KRAM
NINNI

Anonym sa...

Tack Anna-Lena och Anna för en jättetrevlig och inspirerande pratstund. Det förgyllde verkligen min dag...
Kramar //G.
PS.; Yippppiiiie! Jag fick ditt mail.

Levindas Värld sa...

Hallåjs!!

Måste bara tacka dig och G för en otroligt trevlig stund igår!

Som hon har skrivit här så gjorde den även min dag *ler*

Blev supernöjd med flask-korgen eller vad jag ska kalla den och jag har redan sytt lite pyssel av tyget jag köpte...hihi!!

kramen!