2008-11-08

En underbar liten butik

Hittade denna mysiga butik i Greenwich Village.
(förövrigt min favvo-stadsdel)
Lite halvstruligt att komma in i butiken.
Dörren in till butiken var låst.
Man var tvungen att ringa på en klocka för att
bli insläppt i butiken. Kändes lite konstigt.
Ingen rutin som jag ska ta med mig hem till min butik.......
Mycke fina saker hade dom iallafall
Dessa tavlor blev inte lika bra på bild som live. Det var liksom 2 tavlor i 1. Gillade dom jättemycket när jag var i butiken, blev jättebesviken på bilderna. Fototgrafens fel? "Skitisamma"
Lite "tacky" med Frihetsgudinnans eldflamma kanske.
Men i den här miljön var allt vackert.............
Här skulle man kunna sitta och skriva va?
Älskar dörrar med kycklingnät....................
-Synd att man inte kunde få ner det här
skåpet i handbagaget..............
Mera kycklingnät.................
Älskar stolarna......................
Bakom "sängen" stod en fantastisk vikvägg, den
syns litegrann. Tyvärr glömde jag att ta en helbild på den :(
Lite taskigt stylad hylla.
-Men hyllan var underbar
Det var allt för idag.
Är lite impad av mig själv att jag gjort så
många inlägg på 1 vecka.
Bra för att va mig..................
Ha en underbar helg
-För det är Ni värd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan. Va inne och kikade hos en annan bloggskrivare och såg ett underbart hjärta man kunde hänga i fönstret, hade hoppats att du hade en liten webbutik men så va d juh tyvärr inte =( Ha d bra.
Kram Annika

Marie Söderberg sa...

vilken butik !!! jag förstår att du var exalterad...här fanns mkt fint att kika på..har nu lagt upp lite bilder från din härliga butik..men det e nog dags att köpa en riktig kamera nu tror jag..hmmm då ganska många bilder var suddiga...oops..ha det så underbart !!