2009-03-19

Nu har det kommit!!!!

När jag kom tillbaka från köksmätningen hade
Magasinen kommit.
Har bara snabbtittat nu och den ser jättetrevlig ut.
Längtar tills ikväll.
Då ska jag sätta mig i min pappas farfars gamla skinnfotölj
och läsa nya tidningen i lugn och ro.
Kanske ett glas Calvados får göra sällskap.
Denna bild känns kanske lite "julig"
Visst är det väl en julros? Amän, det är ju så här man vill att det ska se ut på kontoret.............. Vackert, vackert, vackert
Konstigt att servera vitlök så här ;)
Välkommen in i butiken!
Kram-Kram

3 kommentarer:

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Åhhh vad kul att tidningen har kommit....är det okej om jag kommer på måndag och hämtar den?
Hoppas det går bra.
Kram Liselotte

hagagården sa...

Hej
kommer du ihåg att jag vill ha ett nummer,kikar in till dig i morgon.
kram
ninni

Emma sa...

ååh filka fina bilder! =)