2009-05-11

Zink-Badkar

Här är då Zink-Badkaret jag fick hem i fredags.
Visst är det väl helt fantastiskt?
Det är 2 meter långt och 75 cm högt!!!!!!
Hade lite svårt att placera det i butiken
så det får stå här en stund och "känna in sig"
Idag har jag planterat om Mårbacka-perlagoner och
placerat runtom i butiken.
Blev 14 stycken.....
Känns helt underbart att få "somra till det"
-Tack för alla trevliga besökare som jag haft i butiken idag.
Både goda vänner och kunder.
Speciellt tack till dig, Sebbe!
-I Love you

7 kommentarer:

hagagården sa...

Ååå så fint du har fixat till det vid badkaret.
kram
ninni

Unknown sa...

Så vackert badkar!! Det är nåt alldeles specielt med zink! Ha det så gott. Kram Lenita

Sigges mamma sa...

Hej!Jag läste att man kan boka nya JDL-magasinet!Jag skulle vilja ha två nr. bokade(syrran oxå vet du) så kommer jag in nån dag!Jag har ju en madonna att hämta oxå!Kramar från Sigges mamma!..som slog huvet i bilen..bulan är borta nu!

Levindas Värld sa...

Jadu Anna-Lena, i det där badkaret skulle jag mer än gärna ta ett dopp :)

Kramis!

Fredrik Frisören sa...

Vart har du hittat de fina badkaret? *Nyfiken*

Christin Andersson sa...

Har du kvar badkaret? Är intresserad!
Christin

Madame Nyberg sa...

Nej, jag är ledsen. Det är sålt.
Har inte något annat heller hemma för tillfället.
Kram-Kram
Anna-Lena