2009-10-29

Sängkläder

Måste bara få visa bilder på Jeanne Darc's
underbara nya sängkläder.
Är helt såld på dom.
Tyvärr är dom tok-dyra.
Kommer att kosta typ 2000 spänn per set
ifall jag skulle beställa hem dom.
(men vadå, det är ju två örngott per set ;)
Tvekar fortfarande om att beställa hem dom.
Men jag kan snart inte hålla mig.
Fatta va skönt att krypa ner i den här sängen.
Hel-linne är det åxå.......
Ibland är det svårt att välja vad man ska våga
köpa hem till butiken.
Även om det är så tok-veckert så har jag
svårt att förstå att folk skulle ta sig råd att
lägga ut så mycke pengar.....
Å fatta att man vill ju ha 2 set......
=4000 spänn............
Finns i både vitt och oblekt.
ME LOVE!
**************************************
Nu vet jag.
Jag fyller år idag.
Detta hamnar på min önskelista helt enkelt!

6 kommentarer:

Zhannah sa...

Men gud så fina sängkläder! Vill också ha :P

Grattis på födelsedagen!

Kram Zhannah

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo Madame.

Tänk vad härligt det jämt är när man kommer till din butik....Ni två är ju så otroligt gulliga.
Jättesnygga sängkläder...men det är nog svårt med ett sånt pris..fast man vet ju aldrig.
Och tusen GRATTISKRAMAR till dig idag, hoppas du får mycket fint.
Ha det så skönt i helgen också.
Kram Liselotte

hagagården sa...

Ja dom är toksnygga men lite dyra kanska.

Grattis på födelsedagen!!!
kram
ninni

Ewa sa...

Vill bara säga GRATTIS på
födelsedagen!!
Ha en helmysig helg
Kram från
Ewa på Kuriosaverkstan

Madame Nyberg sa...

Tack alla som grattat mig idag.
KRam-KRam

Levindas Värld sa...

GRATTIS på födelsedagen kära du!!!!

Tok-snygga sängkläder men lite väl dyra för min plånkis :)

Man får väl spara ;)

kram!