2010-02-28

KuriosaVerkstan i Månkarbo

Har så länge tänkt åka till Eva och compani som
har butiken KuriosaVerkstan i Månkarbo.
Men det har lixom inte blivit av.
Men idag skjutsade jag dotter Hanna med kompis Saga till Arlanda
(som ska semestra i Egypten 1 vecka)
Och då passade jag på att åka dit.
Pratade i telefonen med en kompis, så jag
missade att svänga av från A4:an så jag fick
vända vid DragonGate och åka tillbaka.......
(typiskt mig)
Men det var det värt.
Vilken underbar butik!
Ni måsta bara åka förbi där nån dag.
Dom målar, pysslar och skapar massor
med fina saker.
Blev lite smått och gott handlat.
Ska visa Er senare.....
***
Se deras blogg här:
***
-Ha det nu så bra och vi ses!
(Ska försöka hinna med att fota lite av allt nytt som
ramlat in i butiken dom senaste dagarna)

1 kommentar:

Ewa sa...

Var bara såå himla kul att Du kikade in idag!! Hoppas du blev nöjd med dina köp!
Mysigt att vi hann ta en fika o "tjata lite" me...
Halvmånebordet finns för dej.
Det gick iväg en byrå, taklampa,tallrikshylla och lite porslin sen...jättekul, många nya kunder på em, en sån där helkul dag!!
Kram
Ewa o co