2010-03-27

Lite påsk............

Har sagt det förr och säger det igen.....
-Jag är inte så bra på påsk.
Firar alltid påsk i vår fjällstuga med mina
nära och kära och det är lixom maten, drycken
och skoteråkandet som är viktigaste
på påsken, så pynteriet hamnar lite skymundan.
(brorsan Micke sköter lite påskpynt med vipper å
sånt där, och Ni vet ju hur han är..... ;-)
..........därför har jag lite svårt att beställa hem påsk-saker.
Det här är vad jag lyckats åstadkommit med
den här påsken.
Fick jättefina äggskals-halvor av snälla Gabrielle
förra helgen som jag ska pynta till med i helgen.
Om jag lyckas ska jag lägga ut bilder.....

1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Jag har också svårt att pynta till påsk, kanske just av den anledningen att jag för det mesta råkar på att jobba hela de helgerna...?? Så då hinns inte påskpyntandet och firandet med så mkt hemma.

Men nåt litet får det väl bli som nån kyckling eller så...hihi!!

Kram-kram!