2010-04-30

Make-Over

Så här såg jag ut före........
***
Förra veckan ringde Mia från http://mariahansencatering.se
som hade en sminkskola (http://siljansbacken.se) inhyrd hos sig
under dagen.
Dom saknade smink-modeller och undrade ifall jag hade lust
att kvista över.
Jamen, det lät väl kul.
Jag som aldrig sminkar mig i vanliga fall.
(Mascaran-flaskan hinner alltid torka mellan gångerna) Så jag hängde på.....
Å så här såg jag ut sen....... Kände mig som en drag-queen! LÖSÖGONFRANSAR!!!!!!
Men rätt kul var det....
Lite knäppt kändes det när jag kom tillbaka till
butiken och fick skriva under fraktsedeln till
en leverans, chauffören tittade lite märkligt på mig..........
Här poserar jag med gullig tjejjen (glömt namnet)
som sminkade mig.
***
Kram på Er alla och ha en fin Valborg!

6 kommentarer:

hagagården sa...

Hej
Du var ju jätte fin men du är fin som du är också.
Kram o ha en fin valborg.
ninni

Ewa sa...

Du är alltid lika söt, med eller utan smink! Men visst är det kul att bli ompysslad o stylad nån gång ibland...min Emma brukar fixa till mej ibland,hihi
Kram o ha en mysig helg

Elsa och Helena sa...

Hej! Du blev jättefin...men du är lika söt i vanliga fall:)

Tack för din rara kommentar hos mig! Jag blev så glad!

Önskar dig en fin Valborg.
Kram Helena

Hanna sa...

Naturliga skönheter behöver inget smink....
Men jag tycker du blev lite lik Lotta Engberg.......

Trevlig Helg!
Kram
Hanna

Levindas Värld sa...

Shit vilken snygg festmakeup!!!

Du är så naturligt vacker utan smink så du kan gott fortsätta kvista runt så som du är skapt :)

Det glittrar precis lika mkt om dig ändå *ler*

Puss å kram!!!

Unknown sa...

Vilken kul grej! Det blev jättefint! Fast du ser lika fin o rar ut utan smink. Men det känns lite extra lyxigt att få bli ompysslad så där. Ha en bra start på den nya veckan! Kram Lenita