2010-06-10

Nya kläder

Fick hem lite kläder för ett tag sen.
Gjorde i ordning det här inlägget då,
men det blev inte inlagt av nån teknisk anledning......
I alla fall.....Dom är Såååå fina.
Den här tunikan var jag bara tvungen att köpa.
(har fått ombeställa dom förresten)
Klänning som åxå var helt underbar..... Åsså dom här coola Harems-byxorna till. Var lite orolig om hur jag skulle se ut i dom. Men jag blev hel-nöjd. Brett resor i linningen som håller in "volangerna" Me Like!
Den här klänningen är åxå helt underbar.
Men personligen gillar jag inte ärmlöst,
Lill-Babs hänget får ett eget liv då......
så det får nog bli en kofta

3 kommentarer:

Ewa sa...

Ojoj vilka fina kläder!!! Måste göra ett besök snart igen...
Förresten ville du ha trådrullehållaren?I s f kan jag ta med den...
Ha en fin kväll
Kram
Ewa

Anonym sa...

Har Lill-Babs stort gäddhäng?

Madame Nyberg sa...

Oj, Förlåt. Tänkte mig inte för..... Jag har lixom alltid hört Lill-Babs-häng. Kan ärligt inte säga att hon har gädd-häng. Och har hon det, så har hon all rätt att ha det.....
Kram-Kram