2011-06-17

Blogg-strejk

Förlåt att jag inte bloggat på så länge.
Men det beror antagligen på att
Blogghelvete är i trots-åldern!
* Det tar skitlång tid att ladda ner bilder.....
(och ibland går det inte över huvud taget inte alls)
* Det går inte att trycka på "Publicera inlägg"-knappen.....
(har nu kommit på att det funkar ifall jag trycker på enter istället)
* Det går inte att markera skriven text och ändra
teckenstorlek osv.......
* Knapparna är för övrigt jäkligt sega......
* Och en massa andra saker som jag har förträngt, annars
har jag nog slängt datorn i Gavleån..............
***
Dom här problemet dök upp när jag försökte mig
på konststycket att tala om för datorn att jag ska börja
blogga från iPhonen (iFånen).
Så jag antar att jag tryckt på nån liten fel ruta..........
***
Är det nån som känner igen sig i detta?
Hör gärna av Er.
Please!
Är det nån som har samma problem?

Inga kommentarer: