2012-04-15

BRYNÄS IF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag jobbar jag här på Madame Nyberg
med matchtröja på mig!!!!!!
***
Rätt kul i morse när jag stannade på Konsum på väg
till jobbet med denna fina tröja på mig......
Möttes av helt okända människors Jippie-rop bland hyllorna.
Träffade en kille utanför som åxå hade matchtröjja
på sig, och det kändes som om vi vore släkt med varann!
***
Lite samma glada yra som Snökaoset här i Gävle -98
Då hejjade alla på varann som aldrig förr när man
möttes bland snödrivorna............ ***
Har varit jättekul att få uppleva stämningen på Läkerolen
den senaste tiden.
Aldrig har det väl varit sån stämning på läktarna.
-ALLA är med!
Och tack gode gud för dom briljanta "klapprorna"
(marknadsförings-succé)
Skulle aldrig orka klappa sådär mycket annars......
***
Nu laddar vi inför kvällens händelser.
Hoppas jag får skriva med guldbokstäver imorgon......
-Hejja Brynäs !!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: