2008-07-25

Datorbord?


Fick hem lite nya blommor igår. Bl.a. Plättar i luften.
Fyllde mini-badkaret med såna och lite murgröna.
Börjar märka att blomsäsongen är mot sitt slut för sommaren.
Lite svårt att få tag i rätt många sommar-sorter nu.
Verkar som om det blir dax för höstblommor snart..........
Känns lite tungt.
Men allting har ju sin charm........
Nu ska jag snart hem och grilla lite med familjen.
Blir nog lite Rosévin kan jag tro......
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Tog en liten fikapaus på eftermiddagen och tog
med mig datorn ut i solen och satt och blogga lite.........
Kan man ha det bättre?
Tack för alla bloggare-besökare i butiken den här veckan.
Börjar bli några stycken nu. -Kul:)
Synd att jag har sånt dåligt ansiktsminne och blandar ihop alla.
Förlåt, förlåt!







4 kommentarer:

Marie Söderberg sa...

låter inte helt fel med lite rosevin...har du registrerat dej hos "susnet" ännu ? så att du kan se hur många som besöker din sida ...det är roligt att veta lite..kram

hagagården sa...

Va fint det är med alla bommor i badkaret skulle vilja ha det!!!
jag fick ingen kommentar av dig igår,måste blivit nå fel
kramis
ninni

Levindas Värld sa...

Tack för igår!!1 Hade görtrevligt :)

Åsså hittar man ju alltid nåt fint att ta med sig hem...hihi!

Ditt badkar blir man ju lite kär i, eller egentligen inte så lite heller utan mkt! Fint värre!

Jag kände mig inte ihopblandad med nån annan bloggare igår, du sa rätt namn och hade koll på rätt blogg så hos mig tog du hem fullpott...haha!

Kram å ha en en lovely weekend!

hagagården sa...

hej igen
dom där schabonerna vi tittade på igår, bilden åvanför den finns det en snygg hängare med fyra krokar,undrar om du ska beställa schablonerna så kan du väl beställa hängare ochså om du vill.
du kan väl höra av dig om du beställer det
ha det gott i värmen
ninni