2008-09-04

Formex

Har hämtat mig efter Formex nu.
Tog en kort och intensiv söndag där.
Som vanligt jättetrevligt.
Hade min kära svägerska med mig och vi strosade rätt
strategiskt igenom mässhallarna.
Visste att vi hade rätt krasst om tid, så jag
hade gått in på Formex hemsida och klickat fram vilka
montrar som vi ville besöka, så det var bara att följa kartan.....
Jättesmart uppfinning!
Så nu har man shopoholicat lite, är rätt nöjd.
Nu återstår bara att vänta in leveranserna.
Behövs verkligen lite påfyllning i butiken,
har varit lite tabberas här nu ett tag,
så det känns lite tomt......
Ha det så bra!
Kram-Kram

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Hej gumman!
Åh va jag är avis på alla er som fått besöka mässan - ser ju bilder på hur mkt fint som helst man vill ha :)

Ska bli roligt att få komma och shoppa hos dig när du fått hem lite nytt...hihi!!

Har ju som sagt var lite stålar att casha in hos dig emellanåt så då får jag ju shoppa "gratis" kan man säga...haha!!

Hoppad du får en fortsatt trevlig kväll och söndag, kramis!!!

Karin Krut sa...

Hej så roligt att hitta en ny kul blogg och nästan hemifrån också :) Min sambo kommer nämligen från Gävle så vi är där ibland :) Hittade hit från Levindas värld när hon lämnat en kommentar hos mig. Jag kommer definitivt in och hälsar på när vi är på väg norrut :) Du har möjligtvis inte kvar några gamla dörrar ;)
Ha en skön vecka
Kram Karin

Anonym sa...

Hej!
Hälsa Din eminenta sömmerska att jag blev jättenöjd med stolsöverdragen! / Stina