2010-01-14

Årets första JDL

Då var man hemma igen.
Har haft 2 fantastiska veckor i Kalifornien.
Underbart att få träffa Matilda och
få träffa hennes värdfamilj, kompisar osv.
Kändes mycke lättare att säga adjö den här gången.
Tack gode gud för det!
Kom hem inatt. Flygförseningar gjorde att vi blev
på resande fot i 32 timmar.
Men jag kunde inte hålla mig för att åka till
butiken så fort jag vaknade.....
Å då upptäckte jag att Jeanne Dar'c Livings
senaste nummer hade kommit.
Jippie!
Ikväll blir det mys kan jag lova.
(om ögonen håller sig öppna dvs)
Har plockat bort julen i butiken idag.
Blev lite tomt tycker jag,
men nästa vecka är det Formex så då
laddar vi om..........
Välkommen in!
Kram-Kram

3 kommentarer:

Unknown sa...

Låter härligt med resan!! ...men att du kan hålla dig vaken.. o upp o jobba... :) Fina bilder du delar med dig. Ha det gott. Kram Lenita

Anonym sa...

Välkommen hem. Trivs Matilda bättre nu, eller var hon ledsen när ni åkte?
Jag tyckte det var jätte tufft när Mikaela åkte tillbaka.
Men det var väl härligt att se Matildas vardag, det saknar jag eftersom Mikaela kom hem istället.
Kramar till dig så ses vi i vår nya monter i C-hallen på Formex.
// Lena

Unknown sa...

Vill bara komma in o önska dig en trevlig helg!! Ha det gott. Kram Lenita