2010-03-15

Tea-Party

Den här fina blomman fick jag av Anneli och Sara på Bomhus Blommor
***
Igår hade vi årets Tea-Party.
Sååååå himla trevligt!
Närmare 100 personer kom och drack The
och åt hembakade Engelska Scones
(blev rätt nöjd med dom i år, inte så platta den här gången.....)
Här sitter det lite trevligt folk och myser......
Så skönt att ha visningsköket att ta till såna här gånger. (ser Ni min fina svägerska, Carina till höger i bild? -Tack för att du finns!) Å Nettan, tack för att du tittade fram i kameran till slut!
....... och kära vinden satt det åxå en hel del folk.......
Lite svårt att knäppa bilder häruppe, för ljuset från
fönstret spökar till det.
Men alla var såååå fina som satt här uppe
(fast dom säker sitter och klagar när dom ser det här......
-Hur faan ser jag ut?????
Lugn isåfall, det är kamerans fel)
;-)
Ser ni Vilka vackra tulpaner jag köpt på Wallewin Blommor?
Dom är lixom dubbla på nåt vis.
Ser nästan ut som små pioner när dom slår ut.
Älskar......
Förlåt Stina, men ditt ansikte har lixom blivit helt bort-ljusat.
Men alla andra var så glada och fina, att jag
var tvunget att lägga ut den här bilden......
Vi kan väl säga att du ser ut som en uppenbarelse?
Små söta barn får åxå följa med.
(men bara om dom gillar godis)
Söta Wallewin-Carina med sin trevliga frisörska.
Här sitter Anneli som har Bomhus Blommor med
sin personal.
Jag är hemskt ledsen att jag kapat bort ditt ansikte, Sara.
Men du blundade på kortet och såg inte riktigt nykter ut......
Så jag valde att klippa bort dig.
-Ok va?
Min kära svägerska Cicci som alltid ställer upp och hjälper till
när jag hittar på nåt bus i butiken.
Hon diskar och fejjar.
Love you!
(och ha det bäst på solsemestern du åkt till idag) Här sitter två glada tjejjer och sconsar......
med dotter, Emma och "svärdottern"
En kär kund vid namn Ann-Katrin med väninna.
Vi ses snart igen!
Å här har vi Maria med mamma och dotter.
-Va kul att ni kunde komma!
***
Tack alla Ni som kom hit och förgyllde vår dag.
Hoppas att vi ses snart igen.
Det står väl inte på förräns vi hitta på nått tok igen.....
***
Är Ni intresserade av att bli inbjuden på nått sånt här i framtiden,
så maila mig Er mailadress till:
***
Kram-Kram

5 kommentarer:

Sandra sa...

Tusen tack för en jätte trevlig stund hos dig i går em. Alltid lika mycke fint å handla;)
Ses snart!
Kram

Levindas Värld sa...

Åh va synd att jag missade den trevliga tillställningen.... :((

Ibland är det fy bubblans trist att jobba helg!

Men vi får säga som så att jag ju faktiskt tjänar lite mer pengar på helgerna och då kan jag ju spendera desto mer hos dig sen...hihi!

Puss & Kram!

Ewa sa...

Oh va mysigt ni hade på teapartyt!!
Hade gärna kommit men vi hade ju öppet och tog hand om gulliga kunder...men nästa gång får vi lösa det på nåt sätt....
Vi kikar in nån dag när vi är till "stan"
Ha det gott o sköt om dej
Kram
ewa

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! va mysigt synd man bor långt ifrån....men om bara den däringa sommaren kommer kanske man kan ge sig ut på svenska vägar.....
Ha en underbar dag
kramilikramen på dig =0)

Anonym sa...

Gud va mysigt det ser ut! Önskar vi hade varit med. Kul att Anneli och Sara var med! De är ju goa kunder till oss på IB.
Det är ju alltid så härligt att träffa dig.
Vi ses när vi kommer hem från TH.
Kram Lena och Thomas