2010-04-12

Toscana

Har två jättegulliga kunder som precis har
bokat resa till Toscana.
Dom är så förväntansfulla.
Sååååå Avis!
***
Jag och mina svägerskor har en liten
tradition när vi träffas uppe i fjällen, vi
tittar nämligen åtminstone 1 gång/besök på denna
fantastiska, underbara, varma film.
Och varje gång så tänker jag.
-Å vad jag vill åka tillbaka till Toscana igen!
(har inte varit där sen jag tågluffade i slutet på 80-talet)

Tänk att få sitta här med några kära vänner

och äta och dricka goda viner......

Åsså frukost med den här vyn........
Jag säger bara......
Positano!
Får nog lägga manken till att försöka
komma dit snart......
..........Eller så får jag väl titta på filmen och drömma
mig bort igen......
***
-Ciao Vänner!

2 kommentarer:

Carina sa...

Jag följer med !! när ska vi åka ??

Unknown sa...

Åhhh... man drömmer sig bort.. så härligt Det skulle vara... Ha det gott. Kram Lenita