2010-06-11

Matilda snart hemma igen.

Matilda (till höger) med sina vänner
firar "Prom" för några veckor sedan.
***
Om 2 veckor kommer äntligen Matilda hem ifrån USA.
Hon har varit där och pluggat i ett år nu och har haft ett
otroligt spännande liv därborta.
Men snart är det dax att komma hem till Svedala igen.
Jag längtar som faan!
Längtar efter att få stå på Arlanda och se henne
komma ut från ankommande-entren och springa emot
henne och ge henne en Bamse-kram!
Här är Matilda i skolan och har Floral-Design-Lektion. Visar upp ett arrangemang med en kompis. Rätt coolt att ha såna ämnen i skolan, eller hur? *** Anyway, Längtar tills Matilda kommer hem. Kanske kommer jag inte att vara mig själv dagarna innan hon kommer hem....... -Kommer att va lite nervös.....

4 kommentarer:

Ewa sa...

Förstår om du läääängtar!
Ha det gott, dagarna går fort nu tills du får stå på Arlanda o ge BAMSEKRAMEN.....
Kram
Ewa

topdesign.webblogg.se sa...

Hej Anna-Lena!
Jag fattar vad du går igenom, tiden går så sakta. Men snart är hon hemma<3.
Kram Lena

Mattisborgen sa...

Gud vad gullig du är mamsen, sötnos!! Jag blir ju inte tårögd ju :)
Men nervös behöver du ju inte vara :) Det är ju bara jaaaaaaaaaag :)
SAKNAR DIG

Therese - Pyssel och Design sa...

Härligt att få hem henne igen! Måste vara riktigt kul att få ha ämnen som blomsterdesign i skolan, önskar att man själv hade haft sånt :) Hade praktik i en blomsteraffär på högstadiet och det var ju hur kul som helst att få hålla på med blomsterarrangemang.