2010-08-14

Formexmässan hösten -10

Har nyligen kommit hem ifrån 2 dagar på Formex-mässan.
Åkte själv den här gången och jag trodde att jag
skulle känna mig lite ensammen.
Men guuud va jag träffade folk som jag kände hela tiden.
Och va snabbt och effektivt det gick när man gick ensam.
Även om jag saknade min "högra hjärnhalva" Carina, som
jag har gått på många mässor med genom åren.
Hade märkt ut på mässkartan innan mässan om vilka
montrar jag skulle besöka så det var rätt enkelt att
bara gå efter den.
***
Första dagen tillbringade jag bara i C-hallen.
Blev bjuden på lunch av mina fina gårdsgrannar,
Carina och Andrea på Wallewin Blommor.
Hittade massor med fina saker som ska fylla hyllorna
här i butiken senare under hösten och julen......
***
Andra dagen röjde jag igenom A-hallen och lite B-hallen
och vid 3-tiden var jag klar!!!!!
Helt otroligt.
Sen gick jag och strosade rund här och där resten av dagen.
Brukar annars springa omkring som en "tätting"
sista timmarna.
***
Plus och Minus på Mässan:
---
- Folk som helt fräckt tränger sig före i köer! - Luftkonditioneringen. Funkade sådär va?
- Miljögårdens vänteköer på "blippmaskiner"
+ Papptallriken som fungerade som solfjäder.
+ Ib Laursens personal. Som alltid är så himla trevliga.
+ Goodiebags.
***
Vill bara säga att det var lite tunnt på kändis-listan den
här gången.....
Såg bara en. Ulrika Messing.
(kunde snabbt konstatera att det inte är bara jag
som har gått upp i vikt på sistone, förresten.... ;-)

2 kommentarer:

Ewa sa...

Oh va spännande och se vilka fina grejer du köpt in till hösten!!
Ha det gott i veckan och Du, tack för goa fikat i veckan!
Kram
Ewa o "gubben"

topdesign.webblogg.se sa...

Anna-Lena!!! Du är världens goaste person. Så fint du skriver om Thomas och mig, tack det värmer :) du är bäst! kram Lena