2011-04-08

Tea-Party!

Lite sent omsider lägger jag ut lite bilder ifrån
Tea-Party´t
som vi hade i butiken förra söndan.
(har haft problem att ladda ner bilderna från
kameran, därav förseningen.
Lite drygt 100 personer kom denna fina söndag och
förgyllde vår dag. Som vanligt hade det bakats Engelska Scones och det bjöds på The och lite kaka. Och häruppe på Loftet satt det gäster och myste under hela dagen. Som traditionen bjuder, så hjälpte Ann-Marie och mina käraste svägerskor, Carina och Cicci till under dagen. -Tack finisar! Tittut, Jankan!
Några satt nere i visningsköket åxå.
Hanna och Matildas gamla fröken (nja, inte till åldern då)
med dotter och vänner kom som vanligt och mös.
Såååå kul att detta har blivit en stående grejj varje vår.
Underbart att få vara bland alla dessa trevliga
och glada människor.
Tack alla Ni som kom och gjorde vår dag!
***
Vi ses till Kura-Skymning i höst.
(om inte tidigare, hoppas jag:-)

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jo men visst skulle jag prova den där Louis Vuitton tårtan. Men jag tycker att den ser så enkel ut att göra och vill ha något mer exklusivt att bjuda på. Man kanske kan göra några väskor till på hög då kanske. Tokfia där!

Kram Teres

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilket teparty, dså trevligt ni såg ut att ha haft!!!

LOPPIS på regementet i Falun 28-29 maj, för dig och alla dina bloggläsare!! Säljare såsom kunder, info i min blogg!!! Mari.