2011-05-20

Nya Stolar

Har äntligen fått hem dom där stolarna som
jag bloggat om tidigare.
Nån skola i Frankrike.
Nån industrilokal i Indien.
Militärskola i Indien.
Ja, va ska man tro.
Inte är dom nytillverkade iallafall.
Promice!
***
Beställde dom på Formex och jag blev lovad
omgående leverans......
-Att jag aldrig lär mig......
Nu har dom kommit iallafall.
Dom kom inte i dom färgerna som jag
beställt heller (förvånad? Nä!)
Men jag gillar dom här färgerna som kom.
Läckert grön och kostar bara 595kr/st
Bra pris va?
Och här har vi den vita/creme "Tolix-stolen" 995kr.

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Verkligen snygga stolar! Vilken tur att du blev nöjd trots att det inte blev den färgen du hade tänkt dig. / Johanna

n o r d i n g å r d e n sa...

Detta är ett allmänt meddelande till alla bloggläsare i Falun/Borlänge med omnejd. Ville bara berätta att det blir en STOR bakluckeloppis på regementet i Falun nu på lördag den 28 maj, kl 10-16.

Det blir drygt 60 stycken försäljare och det kommer även finnas försäljning av hembakt bröd av fd ägaren av Cafe Bagastugan, Lisbeth.

Välkomna att fynda!!

( Urläckra stolar!!! Mari)