2011-09-11

Midsommar i Augusti?

Min kära vän och kollega här på gården, Carina, ringde
mig för ett tag sen och frågade ifall jag ville vara med
när hon och en kompanjon skulle fota inför ett repotage
i tidningen Allt om Mat.
Midsommarlunch var temat.
-Jamen självklart.
-Äntligen får jag bli fotomodell...... hihihi
Jag och min vän Erika, inställde oss en solig dag i en
underbar trädgård i Gävle för nån vecka sen.
(återkommer om det tillhörande huset
i ett annat inlägg.....)
Proffsfotograf!
Ja, här är en del av trädgården.
Hade kunnat gå omkring där hela dan.
Helt underbar.
Inte sådär petnoga utan avslappnad och
planerat vildvuxet......
Kocken/Floristen Carina på väg in i ett utav husen.
(som jag bloggar om sen)
Alla in action!
Erika jobbar febrilt med att hålla paraplyet
så att inte solen ställer till skuggor....
Ser rätt knäppt ut såhär.
Men jag har sett bilderna som knäpptes och
det blev jättefint.
-Tack Erika för att jag fick använda dina bilder som
du knäppte vid sidan av...
-Och Lycka till med repotaget Carina och Ulle.
Ska bli jättespännande att se,
när det kommer i tidingen nästa sommar.

Inga kommentarer: