2012-08-10

Loppis på Öbergsgården


Fick ett fint mail ifrån min kära gamla
granne, Anita härom dagen.
Hon bor på Öbergsgården i Västbyggeby i Valbo
där hon driver Hund-dagis sen länge tillbaka.
När jag var liten, tillbringade jag stor del av
min tid på hennes gård.
Där fanns hundar, hästar, kor och höns.
Ett underbart ställe att få "växa upp" vid.
***
Nu har Anita städat och sorterat i Fä-huset och
bestämt sig för att ha en Loppis

Lör-Sön 1-2 September
mellan klockan 12-16

Hon bjuder åxå in till att andra som vill
sälja lite Loppis själva,
att ta med sig bord och dylikt.
Det kostar inget att stå där men man
får gärna ta med sig nåt till Cafébordet!
-Så passa på vetja!
Jag känner på mig att det kommer att bli
superbra!
***
Hör av Er till Anita på
026-130045 eller 070-238 53 04
***
KramKram


Inga kommentarer: