2013-04-08

Tea-Party 2013

(Min söta gulliga gamla butiksgranne, Andrea och jag)
 
Igår gick årets
Tea-Party
av stapeln.
Supermys!!!

Massor med trevliga kunder kom och förgyllde
vår dag.
Hade lagt ut den på 3 sittningar,
 (istället för 2 som tidigare)
så det blev betydligt behagligare att sitta
på loftet och mysa.

Några få killar hängde på.....

The och engelska scones på loftet.

Ann-Marie och svärdotter kom från Lingbo och
hälsade på.
Även den här gången fick Ann-Marie sitta ner och
mysa istället för att stå i köket och slita...
(ett år sen hon gick i pension, tiden går.....)
Mys att Ni kom!
 

Fina Sara och mor mös............

 

 

Förlåt att jag lägger ut ett blundkort....´
hade inge annat på Er....
 

Mums!............

Stammisar!


Carina och Mikaela höll ställningarna i köket.
Vad gjorde jag utan er?................
Fick tyvärr inte till nåt kort på Söta Madde som
hjälpte mig i kassan.
-Next time............. :-)
 

 

KramKram på Ér allihopa och
tack så mycket.
Hoppas att vi ses snart igen!
***
Är det något som saknar inbjudan till
såna här happynings jag har i butiken............?
Maila mig, så lägger jag till Er på "VIP-listan"
***
Ha det bäst, det är Ni värd!
 

4 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Åh det ser precis lika mysigt ut som alltid :) Synd att jag jobbade och inte kunde komma å mysa med er... Är ju så avkopplande att få få sitta ner å mumsa goda scones å prata inredning tillsammans med likasinnade!! Roligt att dagen blev lika lyckad som alltid! Jag är ledig idag istället och tänkte faktiskt titta ut till er en sväng :) Kramis!!!

Madame Nyberg sa...

Välkommen fina du!
Jag är här hela dagen!

Meta sa...

Vilken tur att du är frisk och kry igen. det lät inget vidare tyckte jag.
Kommer en annan gång, du vet lite långt att åka. Det ser trevligt ut i alla fall
Ha en fin vecka nu
Kram Meta

Madame Nyberg sa...

KramKram Meta!
<3 <3 <3 <3 <3