2013-07-23

Gysinge-Såpa!

Hej allihopa!
Lägger bara ut lite om
Gysinge´s Linolje-såpa....
Jag tok-älskar denna produkt.
Funkar till allt mellan himmel och jord.
Här är lite tips som kunder har lämnat.



Grillfint

Jag har använt såpan till att göra rent grillen. Man smörjer in grillen, låter det stå ett par timmar och sedan är det bara att skölja bort sot och fett. - Leif 


Tjära nån

Vi tjärar portarna på vår gård och man har alltid ett litet h-e med att bli ren om händerna efteråt - tills vi hittade Gysinges linoljesåpa. Tänk, till och med tjära kan man tvätta bort med såpan. Man gnider in händerna med flytande såpa. Låter den sitta en stund och sedan är det bara att skölja bort. Ibland får man göra det två gånger. - Anders


Biltvätt

Jag tvättar bilen med linoljesåpa, tar bort asfaltsstänk och bensinränder vid tanklocket med balsamterpentin och som kronan på verket gnider jag in alla lister och kofångare med linolja. Det blir så fint så fint. - Eva 


Såpa mot psoriasis

Jag har psoriasis och brukar smörja in min angripna hud med eran linoljesåpa. Det är hittills det enda medlet som hjälper och håller skinnet smidigt och fint. Jag skall inregistrera linoljesåpan som läkemedel. - Erik
 


Det här vara bara några få exempel, andra förslag.. Såpa bort klottret.. Bot mot sot.. Hästvård.. Färgborttagning.. Fotbad.. Såpa mot skoskav.. Prickfritt tak.. Fläck och smutsborttagare.. Mattvätt.. Tvätt av tegeltak.. Propplösare.. Gåbortpresent.. Rent bord.. Trärent.. Tygrent.. Rengöring i hemmet.. Till spolarvätskan.. Mirakeltvätt..
 
Finns i volymer om 25 L, 5 L, 2,5 L, 1 L flyande eller fast samt 0,5 L pumpflaska 

Finns naturligtvis att köpa här på Madame Nyberg :-)

Inga kommentarer: