2014-03-07

Idag fyller jag 6 år!

Hej på Er!
Idag är det 6 år sedan jag tog över
Madame Nyberg.
-Tänk vad tiden går.....
Har suttit och tittat på gamla bilder från hur
det såg ut här i butiken då och man
kan inte låta bli att le.
-Va lite saker jag hade!

Några plädar och kuddar då.
Nu fullt med kläder här.



 Bjuder på nostalgi-bilder idag.

 Ni som brukar besöka mig då och då
kanske åxå ser hur annorlunda det ser ut från då och nu.


 Alltså, sop-rent kan man säga.
Fanns det verkligen någonting att köpa?????




Kassa-disken förr och nu............


 Alldeles innanför entren till höger.
i två tappningar.....


 En massa roliga happenings har vi haft under dom här åren.
Tea-party, Kura Skymning och alla olika Marknader....
-And more to come!

Å den här tallrikshyllan.
Va jag ångrar att jag sålde den förresten..... 
-Vill jag ha!!!!!!!

Är så tacksam över dom här 6 åren.
Har älskat (och älskar) att gå till jobbet varje dag.
Är så lycklig över att få träffa alla fina människor varje dag.
Massa inspiration och värme.
-Tack alla Ni som har varit här och förgyllt mina dagar!
 

Planerade för att ha ett 5-års-jubileum förra året.
Men hamnade ju som bekant på sjukan under den här tiden
så fokuseringen på det, låg inte i topp just då.

6-års-jubileum vette ruckan ifall man har...........
Men jag kommer att fira 6 år iallafall.
Det är tufft att vara egen och liten idag
 och jag är tacksam att min lilla firma går runt och funkar.
Håller tummarna på att det fortsätter så.
Lovar att det blir ett ordentligt 10-års-jubileum :-)

Vi firar lite idag med att lämna
10% rabatt 
under hela dagen,
hela sortimentet i butiken!!!!!!!! 

Välkommen in!

Kram-Kram
 


2 kommentarer:

Ewa sa...

Grattis på 6-årsdagen!!!
O vilka härliga bilder du bjuder på :) Härlig utveckling du gjort i butiken <3
Hoppas snart få komma o shoppa lite ;) ;)
Kram o ha en härlig helg
Ewa

Meta sa...

Gratulerar dig med massor av kramar. och lycka till i fortsättningen. Jag kommer in när jag är i närheten.
Du har lyckats med kläder också( vi brukar säga att när de börjar med kläder så går de omkull här) finns för många helt enkelt.)
Ha en fin helg
Kram Meta