2009-11-22

Hand-massage

Ville bara tipsa om att nästa helg, (Lördag)
när det är julmarknad här på
Nybo Handelsgård
kommer jag att ha besök här i butiken av en tjej som heter Nettan.
Hon är massör och använder sig av
Massage-ljusen
från Vivalu som jag säljer här.
********************************
Hon kommer att sitta här och ge
hand-massage för en liten, liten kostnad.
Då får Ni tillfälle att testa denna underbara produkt.
Jag var lite skeptisk först när jag såg det här.
-Ett ljus som man tänder och sen häller man
"Ljusmassan" i handen och sedan masserar
man med det, antingen på hela kroppen eller
bara tex. händerna....
-Aj, aj, aj tänkte jag. Ont!
Men Guud va härligt.
Å efteråt blir man len och skön på huden.
Så, som sagt.
Välkommen in i butiken på lördag
och passa på .....

Inga kommentarer: