2009-11-18

Mer Jul......

Fina silver-vingar att fästa på dina ljus......
(finns även att fästa på ljus-lyktor åxå)
Har fyllt den där roliga hyllan pappa och jag bar ner från 3:e-vind med en massa fina fattigmans-silver-kulor..... Jamen, den här funkar väl lite här och där......
och den här.......
Yankee Candles juldofter.
Dom har ju massor, men jag har valt 2 av dom.
Kanel/socker och Welcome Christmas.
Luktar underbart.
Inte för mycke, utan underbart.......
Här är lite mer linne-hjärtan åsså
Linne-handukar att ha till jul.
Såååå fina!

3 kommentarer:

Ewa sa...

Hej,
alltid lika underbart o besöka din butik...är sååå nöjd med dagens köp, nu blir det roligt att Adventsfixa!! Fick sån inspiration i butiken!! O du, tack för tipset om påsarna, hann precis innan dörren låstes så nu har jag lite o vet var jag kan köpa!
Ha det gott
Kram
Ewa

agge sa...

Å va läckert det blev med hyllan. Passar ju perfekt i din butik! Agneta

Emma sa...

Ååh så mycket fina julsaker! Silverkulorna har ju alltid varit en stooooor favvo - i love :) Tar nog inte allt för lång tid innan jag ränner där inne hos er ;)
Kram