2010-10-24

Kura Skymning

Ja, då har årets Kura Skyming gått av stapeln.
Har haft en fantastiskt trevlig dag på jobbet idag.
Massor av tjejjer (och en kille)
dök upp fördelat på 2 sittningar och åt
kantarellsoppa
och kurade på loftet tillsammans.
Har försökt fota lite från dagen.
Hann tyvärr inte fota under hela dagen,
men här är ett litet smakprov från dagen.
Lite glada tjejjer från H&M............................ Fina Arja minglar runt i butiken.
En av våra stam-kunder, Ulla med
bonusdotter som reste från Stockholm.
Å den här fina tjejjen dök upp med mamma och moster.
Söta Nora.
En kär gammal barndomsvän, Karin dök upp med
sin väninna.
(sorry Karin, att jag inte kunde öppna dina ögon)
En gäng glada kunder.
Kerstin kör alkoholfria alternativet.
En del fick sitta nere i visningsköket åxå.
Mina Kontorsleverantörs-favvisar
sitter på loftet och myser.
***
(faan va rörigt jag har på hyllorna i bakgrunden förresten)
Lite dålig bild. Svårt det här med blixt.....
Det här är iallafall 2 grannar från Alderholmen. (alltså inte mina grannar, dom är grannar med varandra ;-)
Kära svägerska Cicci kramas i bakgrunden.
Hon och Ann-Marie körde som vanligt köks-tjänsten.
Tack för all hjälp.
Ni är oumbärliga.
Åsså Carina såklart, (hann inte fota henne)
min vapendragare i kassan.
Skulle inte klara mig utan Er.
Mor och Dotter Salming.
Glada som vanligt!
:-)
Tittut!
Går rätt bra att pressa upp sådär en 40 pers per
sittning här på loftet, blandat med lite varulager.
***
Finns det hjärterum, så finns det stjärterum.....
Å här har vi Lina och Eva.
Lina hade medhavt soppa med sig.
Mjölkallergiker som hon är.
Tack för att Ni kom!
Circle-Lady´s
eller
Lady Circle
Lär mig aldrig i vilken ordföljd det är...... ;-) Jättekul att Ni kom.
Tack alla Ni som kom och förgyllde vår dag.
Jag blir så varm i hjärtat när jag tänker på
alla skratt och kramar
(och all beröm för soppan:-)
Vi ses snart igen!
KramKram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna-Lena! Vill bara tacka för en otroligt mysig eftermiddag hos er - suverän soppa och massor av nya fina saker som man bara vill HA!!! Det var första gången jag kunde vara med men hoppas att det blir många, många fler tillfällen att Kura skymning hos dig i Valbo!!!
Kram Karin (Sandviken)

topdesign.webblogg.se sa...

Hej A-L! Vad mysigt ni såg ut att ha. Ok det var inte du som var hungrig!!! Här är allt bra i soliga Florida.

Kram Lena och Thomas

Agnetha sa...

I dag var jag i butiken och köpte pepparkakor som jag ska ta med mig till USA. Att besöka Madame Nyberg är verkligen balsam för själen, speciellt när "madame" själv är där...hon sprider sådan glädje och energi...
Kram Agnetha <3

Madame Nyberg sa...

Tack Agneta för dina fina ord. Sååå trevligt att träffas och pratas. Ha det nu bäst i Florida, jag är såååååå avis!!!!!!
KramKram