2010-02-22

Lantlig Charm

Förlåt att jag blogg-skolkat så länge.
Var lite chockartat att komma hem igen.
Hade lixom inte hunnit jobba mig ikapp sen
jul och nyårs-semestern åsså blev det
2 veckor till från butiken.
Har jobbat som ett gnu den här veckan.
Jobbigt men kul att va tillbaka igen.
Men har fått prioritera bort lite saker för att
inte pajja ihop, därav blogg-avbrott.
***
Ville bara meddela att jag har beställt
inredningsboken som Anette Hjerpe och
Katarina Nilsson har skapat.
Vet inte riktigt när den kommer men
jag har redan fått bokningar på den.
Den kommer att kosta runt 400-450kr
Hör av Er ifall Ni åxå vill boka er.
***
Fick ett mail av Anette i fredags och det
visade sig att dom sålt slut på första upplagan,
redan innan dom fått ut dom till butikerna.
Är inte det helt otroligt?
Bara att gratulera.
Längtar tills boken ligger i min hand.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mycket kommer den att kosta?

Tess

Unknown sa...

Oj, går åt som smör i solskenet! Hoppas du får lite andrum mellan varven! Ha det så gott. Kram Lenita