2010-02-23

Vårmarknad

Nu har vi spikat datum för Årets
Vårmarknad
Lördagen 24 April kl. 11-16
***
Vi är så otroligt tacksamma och lyckliga över
att det har varit sååååå lyckat tidigare
och hoppas att trenden fortsätter (och ökar)
Senast vi hade Marknad i julas, kom det
jättemycket folk trots att Julens alla happenings
är knök-fullt planerade. Ur-kul!
***
Välkommen att boka plats.
Här säljer man allt man vill.
Hem-bakat, Hem-pysslat och Hem-odlat mm.
Det kostar 200 kr/plats och vi använder alla
intäkter till annonser i lokaltidningar.
Bord och ev. takskydd får man ta med sig själv
***
Ifall Ni undrar över något så hör av Er till mig.
026-495 77 74
***

4 kommentarer:

Unknown sa...

Kul att ni ordnar marknader!! O den här gången ska jag ta me sjutton försöka komma, hann inte med julmarknaden. Ha det så gott. Kram Lenita

Nina sa...

Härligt att du är hemma igen! Kommer förbi på en kopp kaffe nån dag <3
Kram Nina

Anonym sa...

Hej, jag undrar bara om ni säljer möbelbeslag? Jag är ute efter ett hjärta!

Madame Nyberg sa...

Hej Anonym!
Tyvärr har jag inga möbelbeslag.
Prova med Centrum för byggnadsvård i Gysinge. Kanske dom har....
Lycka till!
/Anna-Lena