2011-01-21

Nu drar jag på Formex

Ja, då var det dags för årets första
Formex-mässa.
Ska bli såååå kul.
Det kommer att bli 4 dagar med massor
med inspiration....... och ont i fötterna.'
Blir sååå imponerad av dom där
Ärta-Märtorna som struttar omkring på Formex
i högklackat och ser så där flashiga ut......
Provade klackar en gång......... och fick gå ut i bilen och
byta om till låg-skor.
Inge glamour för Flachan!
***
Ja, vi får väl se vad som hittas på mässan.
Det dröjjer tyvärr en tid innan det ramlar in i butiken.
Men den som väntar på nåt gott......
***
Förresten, är det något Ni läsare är intresserad av
att jag skulle hålla utkik efter....?
Har fått i uppgift att leta ett skåp, rosenband och
lampor.......
Säg till ifall Ni är ute efter nåt så lovar jag att
hålla ögonen extra öppna......
KramKram

2 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Ha såå kul!! Skulle ju va ett pysselskåp åt mig du kan hålla utkik efter...hihi!

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, ha det så roligt på Formex. Jag skulle då inte ens prova med klackar;)

Kika gärna efter hissgardiner i oblekt linne. Saknar det faktiskt då man inte vill ha vita jämt.

Kram Teres