2011-03-26

Allé-ateljén!

Idag fick jag besök av en utav mina käraste stammisar.
Hon berättade att hon har äntligen vågat skaffat sig själv
en blogg, där hon ska sälja kläder m.m. som hon
SYR SJÄLV!!!!!
Blev så nyfiken att jag slängde mig på datorn efter
stängning idag.
Å vilka fina alster!!!!!!
(och bra priser)
Visst är väl dom här byxorna fina? Jag är helt såld.
Lycka till Anna-Lena
(visst har hon fint namn?)
***
Gå in på hennes blogg och titta ifall Ni vill.
Hon har alldeles nyss startat den, och
hon är lixom mig, inget proffs på det här.
-Men jag tycker att hon har gjort det jättefint! ***
KramKram

1 kommentar:

Ewa sa...

Ooooh vilka fina kläder!! Ska genast in o kika på hennes blogg!! Tack för tipset!
Vi är ledsna men vi kan inte komma imorgon :( men dyker upp en annan dag :)
Kram o ha det riktigt kul imorgon
Ewa