2011-03-07

Tacky-Chick?

Hittade det här huset på nätet.
Kan inte låta bli att lägga ut några av bilderna.....
Är helt mål-lös!
***
Är det nån som vet vad den här stilen
kallas för?.............................
Tacky-Chick kanske?
Å hur faan lyckas man med att få gardinerna
på dessa sätt?
Bilder från hallen. Klädkrokar till höger, eller?
Soffan är rätt fin egentligen.
Den återfinns i var och varannat rum tror jag.
Kanske fick dom mängd-rabatt.....
Kolla hur dom har dekorerat rörledningarna.
Med tyg.
Vad ska man säga?
Väggbonaden gillar jag.
Leopard-duk!
Eller?
Man har tillochmed pimpat
tv-konsolen.
Sovrum.
A room-with-a-clothes-view.
Varför ha garderobsdörrar när man
ändå ser rakt igenom?
Nä, jag orkar snart inte mer.......
Kolla gardinerna som man häng för
dusch-kabinen.
***
Och va faan är luckorna gjorda i för material.
Har man kommit över nån gammal isolerings-cell och gjort luckor av väggarna?
Här har man åxå lindat in ledningarna med tyg.
Den här gången med guld-tyg.
Soffan för 54:e gången.
(undrar om det är samma soffa som dom
flyttat runt inför varje fotning?)
Mercy!
Reflex-tapeter.
Blandat med nåt annat tapetigt.
Knepigt!
Mercy, please!
(Å visst är det väl tyg runt balken i taket här åxå?)
Å här kommer väl nog det värsta.
Medaljong-tapeter i GARAGET!!!!!!!!!!
Med guld-sol-spegeln såklart,
som åxå verkar finnas överallt i hela huset.
***
Nä, nu måste jag ge mig.
Förlåt att jag varit så ironisk och fördömmande.
Kunde inte hålla mig. Sorry!
Alla har rätt att ha vilken smak man vill.
-Jag väljer att min smak är inte är den här smaken.....
***
Javisst ja, huset har en prisidé på 3.5 millar.

5 kommentarer:

cARRA sa...

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP

Hammarsbacken sa...

Ser ut ungefär som om Maria Montazami varit framme. Fast hon har nog lite bättre smak kanske...

Ewa sa...

Allt är inte Guld som glimmar...ju mer jag kikade på bilderna ju mer uppskattar jag vårt enkla hem !
Men kul o titta va de...
Dyker nog upp i veckan :)
Kram
Ewa

Levindas Värld sa...

Åh fy fasen va tacky!!! De har verkligen försökt FÖÖÖR MKT!!! Tur att man får välja själv hur man vill ha det så får alla andra välja sitt...haha!!

Nutti sa...

Hahaha, eller är det här ens roligt?! Fy vad gräsligt! Det enda jag kan säga är att dom iaf har samma stil i hela huset, ja tom i garaget. Det var nog det enda som var possitivt. Haha!

Fin butik du har!