2012-11-05

Jag kommer hem igen till jul

Nu har den kommit!
Boken som jag har väntar och längtat efter.
Finns nu att köpa här på Madame Nyberg.
 
-Julklappstips!
 
Peter Jöback höjer julskänslan i sin nya bok
- Jag kommer hem igen till jul.
En en bok som måste läsas under ett stort duntäcke
tillsammans med en kopp te - hög mysfaktor.

 
Peter Jöback, en av våra mest älskade artister,
berättar i sin bok Jag kommer hem igen till jul
om drömmen om en julgemenskap och hur den äntligen har blivit sann.
Rakt ur hjärtat beskriver han sina jular: fulla jular,
förväntansfulla jular, sorgsna jular... men också sin familjs glädjerika jular.
Den stämningsfulla boken är rikt illustrerad med vackra bilder
samt låttexter och noter. Texten, skriven av journalisten Lena Katarina Swanberg,
är fylld av julens eget budskap om frid, hopp och försoning.
Tio år har gått sedan Peter Jöback gav ut skivan med samma titel - en skiva som redan
är en modern klassiker och för många en omistlig del av julen.
 
En ny bonus-DVD med
Peter Jöbacks julkonsert medföljer boken.
***
KramKram

3 kommentarer:

Annica Östlund sa...

Vilket härligt julklappstipd! Vad kostar den?
Kram Annica

Madame Nyberg sa...

Hej Annica!
Oj, det glömde jag att skriva.
Den kostar 279kr.
Välkommen in å kika.
KramKram

Tidevarf sa...

Heeej trevliga DU!
Så roligt och handla hos dig i somras. :)
Jag hoppas jag kan komma snart igen.

Kram
Anneli
ps kika in på min blogg om har lust.