2008-07-10

Spegelvänt?

Började dagen med att samla ihop möbler och dylikt från butikens alla gamla gömmor med hjälp av kära pappa. Ska nämligen ha en lite gårds-städnings-försäljning i ladan bredvid i några veckor. Kommer att ha öppet fredag och lördag i ca 4-5 veckor. En del rassel men även en del fina saker...... Har även köpt in lite nya saker som jag inte tycker passar in i min butik till 100% men rätt kuliga saker. Kom förbi nåndag vetja!

Sen pysslade jag lite i butiken. Gjorde några nya örngott. Fick hem nya transferpapper från Danmark för ett tag sen som jag testade idag. Stod och strök och hade det så bra.......
.........tills jag insåg att något inte stod rätt till.......



Måste ha fått nått måndagsexemplar.

Transferpappret var ej spegelvänt!!!!!!!

Försökte få tag i leverantören, men dom hade semesterstängt:(

Kudden får väl hamna hemma nånstans.

-Kanske kan bli populärt att ha spegelvända texter nångång.........

Inga kommentarer: