2008-07-18

Korthållare

Har blogg-slaravat några dagar. Mycke nu.
Men, va kul jag har..........
Härom dagen fick jag hem lite nya varor. Bla dessa korthållare, som
på bilden på nätet såg antiksvarta ut. När jag öppnade kartongerna var dom röda.
Ringde leverantören och frågade ifall jag fått fel färg,
(kanske hade jag fått nån julkollektion?)
men, nejdå, jag hade fått rätt färg, det var bara bilden som var lite missvisande.....hmmm

Så det blev till att kånka upp hela konkarållet till loftet ovanför butiken där
jag har min lilla "atelje"
Å vips.................

.......så blev dom vita och fina.

(Sålde faktiskt en hel del av dem innan jag ens fått ner dom i butiken)

Gott slut.

8 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Vilken jäkla tur att man är fiffig och påhittig, då kan allt bli vackert :)

Ett sånt där pysselrum som du har där på ovanvånigen skulle jag med vilja ha...hehe!

Idag kommer jag och syrran och hälsar på dig och spanar in fynden i ladan, vi ses :)

hagagården sa...

hej
dom blev ju finare när dom vart vita,
va bra att du kom på det att du skulle måla dom annars hade det nog blivit svårt att sälja dom kanske.
jag kommer nog ut idag.
ha det gott
ninni

Marie Söderberg sa...

hejsan..jomenvisst var jag förbi igår med halva familjen..men nog kännde du igen mej allt..jo det tyckte jag nog *ler* jag köpte den fina "rökning förbjuden" tavlan...vilket härligt rum att låta kreativiteten flöda...ska visa sone bilden..han kikade nyfiket runt trappan igår då vi besökte..och undrade just vad som var där uppe..hihi..nu är vi uppe i fjällen och andas "frisk luft"..härlig miljö här...kram kram

Marie Söderberg sa...

..*skratt*..jodå jag märkte du höll hårt i tavlan...hihi..men det förstår jag den är sååå himla läcker..ska såklart visa upp den på bloggen när den fått sin plats i vårt hem..så kan du kika på den så ofta du vill ..hihi..Vi är i Bruksvallarna, det är så härligt här uppe, storslagen natur..njuuuter. Kikar såklart förbi hos dej innan vi åker vidare mot Stockholm..jag har för mej jag såg ett fint "skydd" man har över servettkartongen, du vet vad jag menar va ? Hoppas du säljer sådana men du kanske hade som dekoration..Stor kram Marie

Marie Söderberg sa...

JAAA..du får jättegärna lägga unden en fall du vill, tusen tack för det !!!..blir såå glad...kikar förbi runt torsdag tror jag..eller onsdag..ja senast torsdag om ok..annars skickar jag mamma..hihi..ses snart ha det gott så länge stor kram marie

hagagården sa...

hej har du öppet i dag?

ha det gott
ninni

tindra lite mera sa...

Hej!
Vad roligt att jag hittade dig,och så nära.
Kul med människor som vågar,egen butik vilken dröm och vilket rum att bara få leva ut all sin kreativitet i,utan att behöva plocka undan allt.

Lycka till med butik och bloggen!
Kram Katarina

Sanna sa...

Men vad lustigt, jag var i Valbo i dag för att kika på auktionen och stannade till vid gårdsförsäljningen, blev lite besviken när jag såg att det var stängt :) Och så surfar jag runt och upptäcker att ägaren till butiken har en blogg! Ska definitivt komma förbi en vardag och kolla, du verkar ha en hemskt mysig butik :)
/ http://sanape.se/blog