2008-07-13

Mamma Mia



Oj, det var fullt med folk i Ladan idag åxå.
Emma-Pemma-Fågelskrämma kom och jobbade igen. Gullhjärta!
Hade öppet i butiken åxå, var lite lungt en stund så jag tog en kaffe
i solen utanför butiken och läste nyaste numret av
Romantic homes. Me like!
Sen kom regnet kom på besök, som vanligt.

Nu ska jag åka hem och vila lite,
sen ska jag och ungdomarna på bio.
Vi ska se Mamma Mia.
Såg den förra fredan åxå.
Den va så himla bra att jag måste
se den igen !
Har köpt skivan och lyssnar på den
varje dag. Rekomenderas!
Kram-Kram




1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Jamen då måste jag komma och kika på fredag igen, är ledig då :). Jag har semestrar klart nu och börjar jobba på tisdag jag, känns faktiskt helt okej!

Jomen precis, du måste se till att vila också, 1 ledig dag är ett måste, annars orkar man inte i längden. Så även fast det är roligt, det kan jag förstå (vill också ha egen butik nån gång i framtiden) så måste man se till att vila upp sig mellan varven :)

Ha det nu så roligt på bion!

kram!