2008-08-15

Lasse-Winnerbäck-dag!

Ikväll är det dags. Ikväll är Lasse tillbaka till Gävle igen!
Min familj och mina halvbröder med familjer bara avgudar honom.
Jag har nog hängt med på en hel drös konserter vid det här laget.
Är nog egentligen ingen super-fan,
men det har lixom smittat av sig.
Var på Winnerbäck på Sofiero Slott
för 1 år sen och det var helt magiskt.
Hade picknick och drack årgångsviner
och åt goda ostar samtidigt som
konserten pågick i denna underbara miljö.
Visst ser det rätt mysigt ut?
Ser Ni slottets tinnar och torn bakom scenen?

1 kommentar:

villan vid vilan sa...

Jag var där!!!FANTASTISKT men jag är ju en mycket inbiten Winnerbäck fantast I LOVE!!!!....Hans texter är sååååå fantastiska. Kul att hitta din blogg...SNYGGT SKÅP alltså!!! Titta gärna in i min blog....PÅ ÅTERSEENDE