2008-08-13

Skärmvägg

Sorry, har inte bloggat på ett tag. Har varit mycke nu.........
Åsså åkte jag på en ordentlig förkylning i helgen.
-Avskyr att va sjuk :(
Den här fina skärmväggen kom hem i förra veckan.
Den är redan såld :) och jag ska försöka få tag i en ny.
Dopklänningen som hänger på den har både min mamma,
mina systrar och jag själv döpts i.
Eftersom jag/vi fick tvillingar, fick bara en av barnen döpas i den.
Som tur var, hade min mans
släkt en dopklänning så det blev ju rätt bra.
Kul med traditioner.
(Klänningen är som Ni förstår inte till salu)
Återkommer med fler bilder på nya saker i butiken.
Kram-Kram

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Ja den där skärmväggen är verkligen superfin!! Roligt att den gick åt så fort :)

Jag hade tänkt komma över till dig idag och hämtat hyllan och hälsat på lite, men jag sov så himla länge imorse så jag hinner inte med ett besök idag innan jobbet... :(

Jag slutar 14.30 på fredag, kommer förbi då om du är på plats?

Annars kanske jag kan komma en sväng imån torsdag innan jobbet 12.30, är du på plats vid 10?

Kramen!!

Marie Söderberg sa...

ååååå vad roligt att se lite mera från butiken..förstår att skärmväggen såldes direkt..

hagagården sa...

hej
jag blev super nöjd med baljan jag köpte igår,
soffan passade bra uppe i vår hall ochså och ännu finare blir det när den blir målad o omklädd.
kram
ninni