2008-08-06

Nyheter!

Kom hem lite roligt till butiken nu dom senaste dagarna,
så det kommer nog att bli lite nya bilder på bloggen ett tag framöver.
Man är som ett barn på julafton
varje gång man ser speditören stanna utanför butiken......
Dom här fina tvättställen kom
Visst är dom väl helt underbara?
Åsså fick jag hem denna fina fågelbur.
Hittade en papegoja i pigkammaren som flyttade in.
Han ser lite trångbodd ut, trots att fågelburen var stor.
-Men han har inte klagat än :)
Plockade just upp en väggklocka som är 80 cm bred i diameter.
Blev helt kär!
Åsså kom det jättefina kakfat, lyktor, vitrinskåp, brickor, rosgömmor
blablablablablablabla
Återkommer med bilder........

2 kommentarer:

Marie Söderberg sa...

åh jaaa..vad roligt med massa nytt, vilka fina handfat....

ja sen kan jag oxå meddela att bloggen ändats teill eng, jag vet att det var driftstopp inatt kl 04kanhända det blev nåt "fel" då..hejhopp

Levindas Värld sa...

Jag blev tokkär i handfaten och den där zinkgrejen man hänger ovanför köksbordet :)

Skoj med massa nya grejer som kommer till butiken, jag blev också som ett barn på julafton när man fick va me och packa upp...hihi!!

Kramen!