2010-11-05

Advents-känsla

Börjar så smått komma fram lite jul i butiken.

Har inte hållt inne lite med det fram tills nu.

Julkulor...... I fattigmanssilver, frost, vitt och glitter.....
den här fina zink-advents-staken börjar redan ta slut.
Visst är den fin?
Åsså dom här fina adventljus-siffrorna.
Me Like!
Å dom här vackra antik-spegel-siffrorna är så fina.
Lite stor tyvärr, så dom passar nog bara till blockljus....
Ja det var lite grann.
Fortsättning följer...................
(när jag får tid)
-Faan, va kul vi har det på jobbet nu!!!!!!

3 kommentarer:

Ewa sa...

Ohh så mycke fint jag ser, blir shoppingsugen....hoppas Emma, Wilma o jag hinner runt dej på tisdag.
Ha en finfin helg o Du visst är vi lyckligt lottade som har såå kul på jobbet!!
Kram
Ewa

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad mycket fint du visar. Det är riktigt så att jag önskar att jag hade ledigt nu och fram till efter nyår. Tänk att bara få pyssla och göra fint till advent och jul. Fast det är väl så mysigt du har det i butiken;-) Det har varit dåligt med resor upp till Gävle och sonen och därmed besök hos dig...men det får jag ta igen.

Önskar dig en härlig helg!
Kram,
Regina

Levindas Värld sa...

Hej!!

Va kostar de där fina adventsljussiffrorna i glas för blockljus?

Kan du lägga undan ett set åt mig måntro :)