2010-11-04

KyrkoLjusstakar

Ville bara visa att jag har fått hem Advents-ljusstakar.
Dom är en favorit i repris pluss att
den har fått en lilla-syster. 3-armad.
Sååå fin!
Finns nu hemma på lager i alla färger och storlekar.
Lite kul med dom här att dom inte bara funkar på julen.
Har flera kunder som har haft sina framme hela året.
Kanske inte stått i fönstret och heller kanske inte tänd.
Snyggt att ha på en byrå eller dyligt....
Lilla nya modellen.
***
Visar snart dom andra adventsstakarna och stjärnorna
som kommit hem åxå..... KramKram

3 kommentarer:

Annette sa...

Mycket läckra, måste nog komma in å köpa en så'n.

Lisentott sa...

Usch nu måste jag ju shoppa igen! ;) Dom var ju underbara!!

Levindas Värld sa...

Mm...som du vet tillhör jag den skaran som haft min framme hela tiden sen jag köpte den förra året, jag bara älskar den!! Den stora å den lilla vita ljusstaken är bland de bästa köpen jag gjort någonsin faktiskt :-)